BOTOKS TEDAVİLERİ

AŞIRI KOLTUK ALTI TERLEMESİ TEDAVİSİ

Aşırı koltuk altı terlemesi genellikle koltuk altı kıllı bölgede ortaya çıkan bir terlemedir. Sadece koltuk altlarında olabileceği gibi, sıklıkla ellerde, bazen ayaklarda ve yüz (kafa) bölgesi terlemesi İle birlikte olabilir.Kliniğimizde uyguladığımız BOTOKS enjeksiyonu ile bölgesel aşırı terleme sorununuzdan kurtulabilirsiniz.

Fiziksel olarak oldukça dikkat çekici ve kötü bir görüntüye neden olur.

AŞIRI KOLTUK ALTI TERLEMESİ TEDAVİSİ
  • Aşırı koltuk altı terlemesi genellikle kol altı kıllı bölgede ortaya çıkan bir terlemedir.
  • Sadece kol altlarında olabileceği gibi, koltuk altı birlikte sıklıkla ellerde, bazen ayaklarda ve yüz (kafa) bölgesi terlemesi ile birlikte olabilir.
  • Aşırı koltuk altı terlemesi kişinin günlük faaliyetlerini, sosyal yaşantısını, öğrenimini, iş hayatını, psikolojik durumunu etkileyecek derecede ise, bu duruma aşırı koltuk altı terlemesi hastalığı (aksiller hiperhidroz) denilir.
  • Fiziksel olarak oldukça dikkat çekici ve kötü bir görüntüye neden olur.
  • Kliniğimizde uyguladığımız BOTOKS enjeksiyonu ile bölgesel aşırı terleme sorununuza etkili bir çözüm sunabiliriz.
AŞIRI KOLTUK ALTI TERMELESİ TEDAVİSİ

DİŞ GICIRDATMA TEDAVİSİ

Diş gıcırdatma yani bruksizm, uyanık ya da uykudayken bilinçsiz bir şekilde dişlerin gıcırdatılarak fiziksel ağrı ve ciddi diş problemlerine yol açabilecek bir sorunu ifade eden tıbbi bir terimdir. Kronik dişlerin gıcırdatma baş ağrısına, kulak ağrısına, yüz ağrısına ve hatta migrenlere neden olabilir.

Diş gıcırdatma tedavisinde botoks nasıl etki eder?

Botoks enjeksiyonları diş gıcırdatma için kalıcı bir tedavi olmamasına rağmen, bazı hastalar için gece diş gıcırdatmanın rahatsız edici semptomlarına karşı etkili bir şekilde kontrol yeteneği sağlayabilir. Botoks enjeksiyonu etkisi üç ila dört ay sürer. Bu sürenin sonunda botoks enjeksiyonunun uzmanlar tarafından tekrar edilmesi gerekir.

Bruksizminizin olup olmadığını anlamak için size birkaç soru soruyoruz :

Dişlerinizi uyurken gıcırdattığınızı eşiniz ya da ailenizden birisi size söyledi mi ?

Boyun ve omuz kısımlarınızda ağrılarınız oluyor mu ?

Eklemlerinizden ‘klik’ sesi geliyor mu ?

Sabahları uyandığınızda çene ekleminiz, yüz kaslarınız ve kulaklarınızda bir yorgunluk ya da ağrı oluyor mu ?

Dişleriniz hassas mı ?

DİŞ GICIRDATMA TEDAVİSİ
  • Bruksizm (Diş Gıcırdatma), genellikle uyku sırasında dişleri bilinç dışı bir şekilde sıkarak yapılan bir eylemdir.
  • Bruksizmi olan kişilerin yüzde 5 ile 10 arası bir kısmı dişlerine uyguladıkları kuvvet sonucu dolguların ve dişlerin kırılması gibi zararlara yol açabilmekte, bir kısmı da çene eklemi disfonksiyonlarından şikayetçi olmakta ve sabahları sebepsiz başağrısı ve yüz ağrıları çekmektedirler.
  • Kliniğimizde uyguladığımız BOTOKS ENJEKSİYONU yöntemi ile tüm şikâyetlerinizden kurtulmanız artık mümkün.

MİGREN BOTOKSU

Migren atakları özellikle soğuk havalarda daha sık karşılaşılan bir durumdur. Yıpratıcı, uzun süren, kişiye kendisini sessiz ve karanlık ortamlara çekme ihtiyacı hissettirir. Bu şiddetli baş ağrılarının sebebi ve tedavisi tam olarak bilinememektedir. Doğru noktalara uygulanan botoks tedavisi ile migren ataklarının azaldığı, ağrısız ve daha kaliteli geçen sürenin arttığı gözlemlenmiştir.

MİGREN BOTOKSU

• Gebe olmayan kadınlara yapılabilir.
  • Ekran dışında başka bir sağlık problemi olmayan kadınlara ve erkeklere yapılabilir.
  • Hormonal gelişimini tamamlamış olan bireylere yapılabilir.
  • Bebeğini emzirme dönemini tamamlayan kadınlara yapılabilir.
  • Migren tedavisinde uygulanan botoks yönteminin herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Migren botoksu baş, sırt, ense ve şakak bölgesine enjekte edilen bir işlemdir. Migren atağını tetikleyen en önemli faktörler uykusuzluk ve açlıktır.

Ziyaretçi Yorumları

Müşteri Temsilcisi
Merhaba
Size nasıl yardımcı olabiliriz?